Vi fortsætter hvor vi slap i går med endnu en øvelse for maven. Denne gang er det en mere aktiv en af slagsen…. Skulle du ikke have læst med i går så har du her linket til den øvelse 1:  Bækkenløft


 Øvelse 2: Mountain Climber

plank-with-knee-drive

Beskrivelse:
  • Start i en armstræknings position med strakte arme. Hold mave og ryg stabil i mens du først trækker knæet op til albuen (Billede A) og derefter fører du foden tilbage til startposition. Nu trækker du samme knæ op til modsatte arm ind under kroppen (Billede B) og fører foden tilbage til startspostion. Skiftevis højre og venstre ben.
  • Du kan sætte lidt tempo på, så snart du har helt styr på at lave øvelsen korrekt !
  • Lav øvelsen 5 x 1 min.
  • Hvis du øsnker yderligere belastning, kan du tilføje en pushup til øvelsen.

7059757

Træningsfokus: 
  • Mave – tværgående del. media_2011274@35x75.media

 


Hvis du mangler professionel hjælp med personlig træning, kostvejledning, træningsprogrammer og coaching, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail: mail@jeanettenothorius.dk
Jeg tilbyder gratis uforpligente samtaler inden start på forløb enten i Charlottehaven eller via et telefonsamtale.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/14759325/?claim=cm5asx2ytxf”>Follow my blog with

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *